Doom Patrol Cyborg Patrol
S1, A12: Vic är tillfångatagen av Normalitetsbyrån och hålls fången på Myrfarmen. Hans far Silas Stone kläcker en plan för att frita honom med resten av Doom Patrol. Som man kan tänka sig går inte allt planenligt.