D-Day
S5, A12: När Cece får ett spännande jobberbjudande går Jess med på att hjälpa Schmidt med bröllopsförberedelserna. Men saker och ting går inte som planerat när Schmidts pappa Gavin dyker upp. Winston och Nick bråkar om vems jobb som är tuffast.