Daddy Issues
S4, A9: Daddy issues. Hanna konfronteras med ett kletigt familjedilemma. Shoshanna planerar festen inför Rays valkampanj där även Marnie dyker upp och gör ett oväntat uttalande. I rollerna: Lena Dunham, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet, Allison Williams m.fl. Del 9 av 10.