Butterfly Daegu
S1, A2: David och Rebecca befinner sig på flykt från Caddis efter en spänd konfrontation vid en poliskontroll. Deras oväntade återförening kompliceras dock av Rebeccas bitterhet över att hennes far övergav henne.