Butterfly
David Jung, en mystisk före detta amerikansk underrättelseagent som lever gömd i Sydkorea, får sitt liv förstört när konsekvenserna av ett omöjligt beslut från hans förflutna kommer tillbaka för att hemsöka honom. Han blir jagad av Rebecca, en dödlig ung lönnmördare, och Caddis, den ondskefulla spionorganisationen hon arbetar för.