Butterfly Pilot
S1, A1: I avsnittet Pilot av "Butterfly" konfronteras David Jung, en koreansk-amerikansk man som för nio år sedan iscensatte sin egen död, med sitt förflutna när hans dotter Rebecca, som nu arbetar som lönnmördare för den privata underrättelsetjänsten Caddis, skickas för att döda honom.