Butterfly Seoul
S1, A5: Juno förhör Oliver och upptäcker att han förrådde henne medan han hölls fången av David. Under tiden genomför David och Rebecca en psykologisk operation mot Juno, i syfte att splittra henne och Oliver och en gång för alla störta Caddis.