S2, A11: Heta debatter äger rum på firman när Liz och Maia representerar en välkänd fotograf, Ron Williams, och stämmer en kvinna som har beskrivit deras relation på en hemsida. Jay fortsätter att utreda beskjutningen av Adrian för att hitta möjliga gärningsmän.