The Good Wife Dålig publicitet
S6, A18: Alicia är fortfarande upprörd över cyberattacken mot hennes advokatbyrå när hon under en tv-intervju attackeras av frågor om hennes läckta e-postmeddelanden. Under tiden tar Diane på sig ett fall som ställer homosexuellas äktenskap mot religionsfrihetens rättigheter. Samtidigt börjar en utredare titta närmare på de bevis som Diane använder för att få ut Cary från fängelset.