Messyness Dance Trance
S2, A4: I detta nya avsnitt av 'Messyness' fastnar Nicole 'Snooki', Tori Spelling, Adam Rippon och Teddy Ray i en 'Danstrans', bevittnar bröllopsotur i 'Otursbrudar' och ser män få frispel i 'Härdsmälteherrar'.