Messyness
I detta nya avsnitt av 'Messyness' möter Nicole 'Snooki', Tori Spelling, Adam Rippon och Teddy Ray världens roligaste människor i 'Får jag följa med?', tar med sig 'Barsouvenirer' hem och ser gatustrippor i 'Frilansstrippor'.