Dance With the Devil
S4, A5: Maura och Jane får reda på en chockerande hemlighet om Paddy (JOHN DOMAN) och Hope (SHARON LAWRENCE) som berör dem alla. Korsak berättar om Cavanaughs tragiska förflutna.