S2, A12: I ett försök att komma i form inför en weekend med Cliff övertygar Mindy Danny att bli hennes personliga tränare. Under tiden på kontoret hamnar Peter i en svår situation när han måste agera som verkställande partner medan Jeremy är sjuk.