Franklin & Bash Dansa natten lång
S4, A6: Colleen Bash (gästskådespelare Jane Seymour) frågar Peter (Mark-Paul Gosselaar) och Jared (Breckin Meyer) om de kan ta sig an en strippa som skadat sig medan hon utövat poledancing. Infeld (Malcolm McDowell) smider planer om att återanställa Karp (Reed Diamond). Jared (Breckin Meyer) accepterar en kunglig titel, vilket försätter honom mitt i en långtgående fastighetstvist.