Franklin & Bash
Förutom att de är gamla vänner är Peter Bash och Jared Franklin även partners i sin egen, högst oortodoxa, advokatfirma. Det vill säga tills legendaren Stanton Infeld ber dem att börja på hans prestigefyllda advokatbyrå efter att ha bevittnat dessa streetsmarta jurister med sina chockerande metoder i rättssalen, framgångsrikt överträffa hans bästa advokat, tillika brorson, Damien Karp. Även ...
En familj splittras när den ena sidan stämmer den andra på grund av en homerun i baseboll i ett fall där Jared ställs mot sin egen far (gästskådespelare Beau Bridges). Peter och Hanna försvarar en reality-TV-kändis (gästskådespelare Tom Arnold) som kärleksfullt kallas för ”Douchey Dad”. Karp söker upp Pindar för att få hjälp med ett topphemligt projekt som involverar en komprometterande video.