My Return
John "J.D." Dorian dyker oväntat upp på Sacred Heart igen och återser både nya och gamla ansikten.
J.D. vill återuppleva sina glansdagar och bjuder in Turk på pokerkväll. Rivaliteten mellan medicin- och kirurgläkarna växer, och Elliot funderar på hur hon ska hantera en patient som är besatt av sociala medier.
J.D. ger sig ut i dejtingvärlden efter skilsmässan med Turks hjälp. Elliot tänker kreativt för att hitta ett organ till en älskad äldre patient, och AT-läkarna lär sig sjukhusets oskrivna regler.
J.D. och dr Park tvingas samarbeta när en medlem i sjukhusstyrelsen drabbas av en mystisk åkomma. Turk hjälper Elliot med en ny romans och AT-läkarna övar på att vara sårbara inför patienterna.