St. Denis Medical
När Ron kastar en förbannelse över dagen för att bevisa att vidskepelse inte existerar, börjar det hända konstiga saker på sjukhuset.
Alex provocerar av misstag akutmottagningens elaka tjejer. Ron och Serena bråkar om parkeringsetikett. Bruce har svårt att släppa rampljuset.
Ron och Bruce bråkar om en chokladkaka. Alex tvingas avskeda en inkompetent anställd.
Det är juletid på St. Denis. Alex och Ron tar hand om en patient vars diagnos inte är vad den verkar vara. Joyce ber Serena om hjälp för att öka St. Denis närvaro på internet.