Stumble
En framgångsrik cheerleadingtränares liv vänds upp och ner när hon tvingas börja om från början med ett nytt lag bestående av charmiga outsiders.
Courteney sluter ett avtal med ägaren till Button Factory om att han ska skriva ut en stor check till hennes avdelning om hennes team framför en fantastisk uppvisning.