S1, A5: En familj splittras när den ena sidan stämmer den andra på grund av en homerun i baseboll i ett fall där Jared ställs mot sin egen far (gästskådespelare Beau Bridges). Peter och Hanna försvarar en reality-TV-kändis (gästskådespelare Tom Arnold) som kärleksfullt kallas för ”Douchey Dad”. Karp söker upp Pindar för att få hjälp med ett topphemligt projekt som involverar en komprometterande video.