S1, A1: Förutom att de är gamla vänner är Peter Bash och Jared Franklin även partners i sin egen, högst oortodoxa, advokatfirma. Det vill säga tills legendaren Stanton Infeld ber dem att börja på hans prestigefyllda advokatbyrå efter att ha bevittnat dessa streetsmarta jurister med sina chockerande metoder i rättssalen, framgångsrikt överträffa hans bästa advokat, tillika brorson, Damien Karp. Även ...