Sabrina tonårshäxan Dante's Inferno
S2, A4: Sabrinas fastrar Hilda och Zelda frågar häxan Yenta om hjälp med att hitta en dejt till Sabrina. Hilda drabbas av en sällsynt sjukdom som gör så att allt hon säger tolkas bokstavligt.