Sabrina tonårshäxan
Sabrina Spellman, en tonåring med övernaturliga krafter, strävar efter ett normalt liv med hjälp av sina galna mostrar och en pratande svart katt vid namn Salem.
Sabrina är en tonåring med magiska krafter som endast vill leva ett normalt liv. Sabrina råkar förvandla Libby till en ananas och för att bryta trollformeln måste Sabrina söka hjälp från häxornas råd.