My Name is Earl Darnell Outed
S4, A16: Efter att hans vittnesskyddsidentitet har blivit avslöjad på grund av Joys upprörande audition för Erik Estradas nya dokusåpa måste Darnell packa ihop familjen och skaffa sig en ny identitet. Samtidigt hjälper Catalina bröderna Earl och Randy att komma på ett kreativt sätt att hitta dem, men de upptäcker istället en förödande sanning på postkontoret.