Ghosts D&D
S1, A8: När Jay blir utsparkad från ett Dungeons and Dragons-spel med sina stadsvänner går Sam med på att underlätta ett nytt spel mellan honom och spökena. Isaac konfronterar sina känslor för Nigel.