Lost Girl De som vandrar
S3, A13: Bo ger sig i kast med ett långsökt räddningsuppdrag mot en armé för att rädda två personer som står henne nära – helt ovetandes om de faror som hotar de hon lämnar bakom sig. Kenzi inser något om Hale. Dyson får en viktig ledtråd till Bos förflutna samtidigt som tvivel tornar upp sig kring hans egen framtid.