Dead And Gone
S2, A4: När en kollega dör i en prostituerads säng, flyttar Sipowicz kroppen för att undvika förödmjukelse för familjen. Samtidigt tar Kelly ett drastiskt beslut när han inser att internutredningen inte kommer läggas ner.