Dead Clade Walking
S2, A14: Watson undersöker ett av Holmes första fall på nytt och upptäcker att ett olöst mordfall har en koppling till ett förhistoriskt fossil. Sherlocks ansvar som nykter kompis korsar personliga gränser.