S1, A16: Rosewood undersöker det suspekta dödsfallet av en man med medicinska problem som liknar hans egna, vilket tvingar honom att justera färgtonen på sina Rosie-färgade linser och konfrontera sin egna dödlighet. Rosewood finner sig samtidigt låst mellan Donna och Dr. Erica Kincaid och deras olika åsikter över vad som är bäst för honom, både medicinskt och privat. Samtidigt ber Hornstock om hjälp när han försöker att återförenas med ett vittne som är kopplat till fallet, hans tonårsdotter Sophie.