S2, A11: Dutch kämpar för sitt liv mot Eichhorst, medan Fet, Nora och Eph desperat genomsöker staden efter henne. Setrakian konfronterar en gammal bekant under sökandet efter Occido Lumen, medan Gus hjälper Guptas fly över gränsen i säkerhet.