S6, A1: I första avsnittet av säsong 6 av The Americans är det hösten 1987, och när ett stort nedrustningstoppmöte närmar sig pressas Elizabeth till sitt yttersta som aldrig tidigare. Under tiden har Philip fått grepp om att driva den nyligen utökade resebyrån - tills en oväntad besökare ställer en oroväckande fråga.