Dead Memories
S2, A19: När den felaktigt anklagade tidigare misstänkte Gene Farrow kommer in i kriminaltekniska laboratoriet täckt av blod, svingandes en yxa och letar efter Allie Rajan, undersöker CSI-teamet hans märkliga historia.