The Hard Times of RJ Berger Deadliest Crotch
S2, A5: RJ:s betyg börjar dala eftersom han är distraherad av problem med Jenny och sina föräldrar. När han tvingas ta hjälp av en privatlärare erbjuder hon honom mer än bara akademiska råd. Samtidigt blir Miles förförd av sin lärare.