S4, A22: När en rik delstatssenator försöker upplösa Texas Rangers med budgetnedskärningar som skäl närvarar Trivette vid en utfrågning för att tala till förmån för Rangers, men Walker vägrar försvara en institution som han säger inte behöver försvaras.