S4, A18: När en oberäknelig och stridslysten klient mördas övertygas Alicia att avstå från advokat/ klientprivilegium för att hjälpa polisen när hon upptäcker att mördaren kanske också är ute efter någon i hennes närhet. Samtidigt kämpar Peter och Mike Kresteva om ett inflytelserikt godkännande, och Diane får ett fantastiskt erbjudande.