Boston Legal Deep End of the Poole
S2, A24: En gammal partner, Edwin Poole, återvänder till kontoret efter en tid på mentalsjukhus och oroar Shirley när han bestämmer sig för att stämma en snabbmatskedja. Alan hamnar i trubbel för råd han ska ha gett en klient.