S1, A3: Maggie försöker desperat övertyga sin terapeut om att hon är stabil utan sin medicin, samtidigt som Eddie får ett oväntat besök av ett ex. I rollerna: Nicola Coughlan, Lydia West, Robert Gilbert, Amalia Vitale, Eamon Farren m fl. Del 3 av 6.