Big mood
Bästa vännerna Maggie och Eddie har hängt ihop i tio år genom toppar, dalar och tveksamma ögonbrynstrender. Men med en oviss framtid, vacklande karriärer och Maggies bipolära sjukdom som gör en ovälkommen comeback ställs deras vänskap inför stora prövningar. Kommer den att överleva?
Maggie tvingar med sig Eddie tillbaka till sin gamla skola för att hålla ett föredrag om sin karriär som dramatiker. I rollerna: Nicola Coughlan, Lydia West, Robert Gilbert, Amalia Vitale, Eamon Farren m fl. Del 1 av 6.