The Inbetweeners
Killarna ger sig av på en heldagstur till Thorpe Park med Simons nya bil, men Will önskar snart att de aldrig hade åkt dit.
Killarna tror att Jay hittar på och går med på att gå till Camber Sands Caravan Club för att se om det verkligen är en swingersklubb.