Awkward
Sadie och Lissa sexmessar nakenbilder av Jenna i tjejernas omklädningsrum till hela skolan. Trots allt åtlöje och skvaller kommer det en oväntad reaktion från Jennas förälskelse Matty.
Jenna undrar om Matty tänker göra deras förhållande allmänt känt när han bjuder henne på en fest. Jenna inser samtidigt att hon kanske har mer gemensamt med Jake.
Jenna vill definiera förhållandet med Matty, men hon oroar sig för att hon kan förlora honom på kuppen. Tamara gottar sig i sin första sexskandal när hon får bindhinneinflammation efter jacuzzihångel.
Jennas självmordsstigma kommer på tapeten igen när en underlig stalker gör sig känd. Jenna börjar undra om hennes rykte gör att Matty inte kan se henne som flickvän.
Jenna minglar med de elaka tjejerna när hon gör ett försök att platsa i Palos Verdes främsta välgörenhetsorganisation för mödrar och döttrar. Och det blir bara värre när hon stöter på Matty och Jake.