Faking It
Hela skolan har fått den felaktiga uppfattningen att bästa vännerna Karma och Amy är lesbiska, och de låter charaden fortsätta när de blir nominerade till Homecoming Queen.
När ett stort teknologiföretag donerar till skolan leder det till protester från Hestereleverna. Liams "promans"-kamrat Soleil gör Karma svartsjuk medan Amy letar efter en hemlig pojkvän.
Shane hjälper Amy att avgöra om hon gillar tjejer eller killar medan Liam hjälper till i Karmas föräldrars juicebil som de parkerat vid skolan.
Amy och Karmas tjejhelg får ge vika för Farrahs möhippa. Efter sitt misslyckande med Karma ber Liam Shane om hjälp att hitta nya talanger.
Amy går med på en trekant med Liam och Karma. Shane hoppar in för Laurens snygga danspartner Pablo på en danstävling.