Motherland
The Birthday Party
Julia ordnar en födelsedagsfest för Ivy, men när hennes mamma vägrar hjälpa till måste hon förlita sig på Liz och Kevins festfixarförmågor - och sina egna - för att göra tillställningen lyckad.
Julia engagerar sig i en insamling i skolan för att imponera på en gammal kollega. Kevin hamnar i en kamp med garderoben, och trots Annes protester sköter Liz baren.
Julias svärföräldrar hälsar på för att hjälpa till medan hennes man Paul är bortrest. Som tur är älskar Kevin gamla människor. Amanda ger motvilligt Liz sin gamla kappa - som har en överraskande effekt på Liz.
Annes bilpool ställer henne i rampljuset. Kevin blir Amandas förtrogne när hon avslöjar en stor hemlighet för honom. Liz och Julias vänskap hänger på en skör tråd.