Breeders
No Sleep
Barnen vägrar sova - Paul och Ally trodde att de här nätterna var förbi. Paul tillbringar natten med att bekämpa sin egen ilska och sina barns oförmåga att för f*n bara somna.
No Places
Lukes föräldramöte och Allys fars överraskande besök får Paul och Ally att granska sina förhoppningar och drömmar för Luke och Ava, samt upptäcka hur långt de är villiga att gå för sina barns skull.
Ally försöker vänja sig vid Michaels fortsatta närvaro medan Paul, som misstänks för att avsiktligt ha skadat sin mamma, börjar ifrågasätta om hans olycksbenägne sons återkommande skador kan vara hans fel.
Paul och Ally är överlyckliga för att familjens ökenråtta Sprout äntligen har dött, men att förklara förlust för Luke och Ava är svårare än de trodde. Sorgen tar mystiska skepnader och leder familjen på avvägar.
I kölvattnet av Michaels död bor familjen hos Darren i hans hus på landet, men Pauls försök att ge Ally utrymme genom att ta hand om barnen och Darrens fixering vid jobbet hjälper inte Ally att få en chans att ta farväl.