Gavin & Stacey
Bafta-belönad komedi med Mathew Horne och Joanna Page. Gavin bjuder in sin tjej Stacey från Wales så att de äntligen ska få träffas i verkligheten.
Gavin och Stacey berättar om sin förlovning till Gavins föräldrars stora glädje. Smithy däremot är inte glad och vägrar att prata med Gavin.
Det är svensexa och möhippa, men kommer Staceys äventyrliga förflutna att dämpa Gavins humör och berättar Nessa för Smithy att hon kan vara gravid.