9-1-1 Defend in Place
S5, A8: Bobby och 118 måste skynda sig för att rädda liv efter att en explosion skakar om sjukhuset där dr David Hale (gärstskådespelare La Monde Byrd) utför en operation. Samtidigt måste Michael ta ett livsavgörande beslut.