Innocent Del 1
S1, A1: Seriestart. Efter sju år i fängelse blir David Collins friad efter att ha blivit dömd för mordet på sin fru Tara. Nu vill han kämpa för att återfå vårdnaden om sina två barn och se den verkliga mördaren fängslad.