Gåsmamman Del 1
S1, A1: Sonja Ek lever ett lyckligt och kärleksfyllt liv med sin man och sina tre barn i en förort utanför Stockholm. En dag förändras plötsligt allt och Sonja blir tvingad att passera gränsen till den kriminella världen för att kunna skydda sina barn.