S11, A1: Säsongsstart. Caitlyn får ett pris på ESPY-galan, och döttrarna försöker ge Caitlyn stöd utan att såra Kris känslor. Kourtney fokuserar på sina barn efter att hon bett Scott flytta ut, och Kim vill att Khloé ska göra en sexig fotosession.