Harry Wild Del 1
S2, A1: Säsongsstart. Ray Tiernan - Harrys ex och Charlies mentor - hittas mördad mitt under en pågående utredning. Fergus och Harry bestämmer sig för att inte ge upp förrän de tagit fast den skyldige.