Three Little Birds Del 1
S1, A1: Seriestart. Leah och hennes syster Chantrelle är på ett uppdrag för att få deras väninna Hosanna att lämna Jamaica och åka till Storbritannien för att eventuellt gifta sig med deras bror, Aston.