Three Little Birds
En livsbejakande historia om systrarna Leah och Chantrelle och väninnan Hosanna från Jamaica som söker lyckan i 1950-talets Storbritannien. Serien är baserad på manusförfattaren Lenny Henrys egen mors livshistoria.